فروشگاه رسمی بالش طبی دالوپ

خرید اینترنتی بالش طبی دالوپ سفارش بالشت دالوپ

فروشگاه رسمی بالش طبی دالوپ

خرید اینترنتی بالش طبی دالوپ سفارش بالشت دالوپ

جالب ترین اس ام اس های ولنتاین روز عشق 14 فوریه

پنجشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۳، ۱۰:۲۷ ب.ظ

اس ام اس لاو و پیامک مخصوص روز عشق - اس ام اس خور اس ام اس خور

یوسف در چاه افتاد و تو در دل من

او عزیز مصر شد و تو عزیز دل من

.
جالب ترین اس ام اس های ولنتاین روز عشق 14 فوریه
.

سرت را که روی سینه ام بگذاری هیچ صدایی نخواهی شنید …

قلب من طاقت این همه خوشبختی را ندارد !

.
جالب ترین اس ام اس های ولنتاین روز عشق 14 فوریه
.

همه به زخمشون دستمال میبندن اما من به زخمم دل بستم !

فرستنده : نانا

.
جالب ترین اس ام اس های ولنتاین روز عشق 14 فوریه
.

آسمان دلم دیگر طاقت بی ماه ماندن را ندارد … زود برگرد !

.
جالب ترین اس ام اس های ولنتاین روز عشق 14 فوریه
.

نازنینم همه هستی همه مستی

بی توام بی همه هستی

هرچه دارم با تو دارم

با توام با شور و مستی

عشق و رویا عشق و هستی

در کلامم در نگاهم

موج عشق و موج هستی

همه آرامش ، همه آرام تو هستی

.
جالب ترین اس ام اس های ولنتاین روز عشق 14 فوریه
.

به خیالم که تو دنیا واسه تو عزیزترینم …

آسمونها زیر پامه اگه با تو رو زمینم …

.
جالب ترین اس ام اس های ولنتاین روز عشق 14 فوریه
.

قلمی خواهم ساخت از نی باغ بهشت ، جوهر از شیشه ذات ، کاغذ از صفحه دل ، نور از شمع حیات ، تا بنویسم همه جا نام زیبای تو را …

اس ام اس ولنتاین

  • امیر سرابی

اس ام اس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی