فروشگاه رسمی بالش طبی دالوپ

خرید اینترنتی بالش طبی دالوپ سفارش بالشت دالوپ

فروشگاه رسمی بالش طبی دالوپ

خرید اینترنتی بالش طبی دالوپ سفارش بالشت دالوپ

جملات عاشقانه و قشنگ

پنجشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۳، ۰۷:۵۵ ب.ظ


جملات عاشقانه و قشنگ


سلام

از شرکت رب تبریک مزاحم میشم

میشه یه رب بغلتون کنم !؟

محض تبریک میگما !


جملات عاشقانه و قشنگ


خواستم پاره گریبان کنم از دست غمت

دستم از ضعف …

دریغا …

به گریبان نرسید . . .


جملات عاشقانه و قشنگ


ای اشک دوباره در دلم درد شدی  / تا دیده ی من رسیدی و سرد شدی

از کودکی ام هر آنزمان خواستمت  / گفتند دگر گریه نکن مرد شدی . . .


جملات عاشقانه و قشنگ


اى دوست !

تو همان شقایق معروف شعر خوب سهرابى !

تا تو هستى زندگى باید کرد . . .


جملات عاشقانه و قشنگ


آراسته آمد و چه آراستنی

پیراسته زلف خود چه پیراستنی

بنشست به می خوردن و برخاست به رقص

به به چه نشستنی چه بر خاستنی . . .


جملات عاشقانه و قشنگ


راست یا دروغ مهم نیست ! تو فقط با من حرف بزن !

چشمانت زیرنویس می کنند !


جملات عاشقانه و قشنگ


عاشقم گر نیستی لطفی بکن نفرت بورز

بی تفاوت بودنت هر لحظه آبم میکند . . .


جملات عاشقانه و قشنگ


حرفی نزنی طاقت جنجال ندارم / بدجور شکسته ست دلم حال ندارم

درهای قفس باز و دلم عاشق پرواز / از حس پریدن پرم و بال ندارم . . .


جملات عاشقانه و قشنگ


نوشته ها بهانه است

فقط مینویسم که یادآوری کنم به یادتم

باورش با تو


جملات عاشقانه و قشنگ


چقدر تلخ است بعد از سال ها انتظار

نیمه گم شده ات را کامل بیابی . . .


جملات عاشقانه و قشنگ


خنجر زیرِ پوستم کاشتی

فکر نمی‌کردی

روزی باز در آغوشت بگیرم . . .

جملات عاشقانه

جملات عاشقانه و قشنگ

  • امیر سرابی

جملات عاشقانه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی