فروشگاه رسمی بالش طبی دالوپ

خرید اینترنتی بالش طبی دالوپ سفارش بالشت دالوپ

فروشگاه رسمی بالش طبی دالوپ

خرید اینترنتی بالش طبی دالوپ سفارش بالشت دالوپ

شعر عاشقانه و قشنگ

يكشنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۳، ۱۰:۴۷ ق.ظ


شعر عاشقانه و قشنگ


میدونی وقتی واست پیام نمیدم یعنی چی ؟

یعنی پیامی در حد مرامت ندارم با مرام


شعر عاشقانه و قشنگ


هوای فاصله سرد است ، من از کلاف دلم برایت خیال گرم می بافم


شعر عاشقانه و قشنگ


خواستی دیگه نباشی ، آفرین ، چه با اراده

لعنت به دبستانی که تو از درس هایش فقط تصمیم کبری را آموختی


شعر عاشقانه و قشنگ


بوسه‌” بهترین سرقتِ دنیاست

چون هم دزیدیش حال میده

هم پس دادنش


شعر عاشقانه و قشنگ


یاد تو حس قشنگی است که در دل دارم

چه تو باشی چه نباشی “نگهش میدارم


شعر عاشقانه و قشنگ


همه چیز زود شروع شد

عاشقی

دلتنگی

رفتن تو …

اما نمیدانم چرا تمام نمیشود ؟

عشق تو در من


شعر عاشقانه و قشنگ


تو چنان زیبا شده ای میان شعرهایم

که گمان نکنم خودت هم بدانی

این که داری می خوانیش

خودِ تویی


شعر عاشقانه و قشنگ


نشود خوش دلم از نامه و پیغام کسی

توسن سرکش طبعم نشود رام کسی

آن که دربند تعلق نبود خاطر ماست

که نه دربندکسی هست و نه در دام کسی


شعر عاشقانه و قشنگ


حالا که رفته ای

ساعتهــــا به این می اندیشم ، که چرا زنــــده ام هنـــوز ؟

مگـه نگفتـــه بــودم بی تــــو میمیرم ؟

خدا یادش رفته است مرا بکشــــد

یا تــــــو قرار است برگردی ؟


شعر عاشقانه و قشنگ


قشنگ ترین کنسرت دنیا

صدای نفس نفس زدن تو در آغوشم بود


شعر عاشقانه و قشنگ


دستهایت ، تنها بالشی است که وقتی سر بر او دارم ، کابوس نمی بینم

شعر عاشقانه

شعر عاشقانه و قشنگ
  • امیر سرابی

شعر عاشقانه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی