فروشگاه رسمی بالش طبی دالوپ

خرید اینترنتی بالش طبی دالوپ سفارش بالشت دالوپ

فروشگاه رسمی بالش طبی دالوپ

خرید اینترنتی بالش طبی دالوپ سفارش بالشت دالوپ

جملات عاشقانه و جالب

سه شنبه, ۱۳ آبان ۱۳۹۳، ۰۲:۵۹ ب.ظ


جملات عاشقانه و جالب


من از نزدیکی دشت محبت نردبانی کرده ام پیدا

که تا قصر خدا هم پلکان دارد …

در آنجا دست هایم را به سویش با تمنا باز کردم

برایت بهترین را آرزو کردم …


جملات عاشقانه و جالب


تنها پرانتزی که دوست ندارم بسته شود

لبان توست وقتی می خندی …


جملات عاشقانه و جالب


مرا ببخش

اگر به تو پیله کرده ام

قدری طاقت بیاوری پروانه ات می شوم …


جملات عاشقانه و جالب


دوری اگه هزارتا عیب داره ، به جاش یه خوبی داره …

می فهمی یه نفر چقدر دوستت داره …

فهمیدی چقدر دوستت دارم ؟


جملات عاشقانه و جالب


تنها در دو هنگام است که می خواهم با تو باشم

هم اکنون و همیشه !


جملات عاشقانه و جالب


هیچ چیز غیر ممکن نیست

محالی در عالم نیست

همه چیز شدنی ست

جز یک چیز ! زندگی بی تو …


جملات عاشقانه و جالب


عشق یعنی به سادگی دست کسی را می گیری

و به سختی هرگز رهایش نمی کنی …


جملات عاشقانه و جالب


ﻣﻦ ﺁﻥ ﺍﺑﺮﻡ ﮐﻪ ﺑﺎﺭﺍﻧﺶ ﺗﻮ ﻫﺴﺘﯽ

ﻫﻤﺎن ﯾﻮﺳﻒ ﮐﻪ ﮐﻨﻌﺎﻧﺶ ﺗﻮ ﻫﺴﺘﯽ

ﻣﺴﺎﻓﺮ ﻣﯿﺸﻮﻡ ﺗﺎ ﺁﺧﺮ ﻋﻤﺮ

ﺩﺭ ﺁﻥ ﺭﺍﻫﯽ ﮐﻪ ﭘﺎﯾﺎﻧﺶ ﺗﻮ ﻫﺴﺘﯽ


جملات عاشقانه و جالب


وقتی که هستی دوستت دارم

وقتی که نیستی لحظه های دوست داشتنت را مرور می کنم …

جملات عاشقانه

جملات عاشقانه و جالب

  • امیر سرابی

جملات عاشقانه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی