فروشگاه رسمی بالش طبی دالوپ

خرید اینترنتی بالش طبی دالوپ سفارش بالشت دالوپ

فروشگاه رسمی بالش طبی دالوپ

خرید اینترنتی بالش طبی دالوپ سفارش بالشت دالوپ

جملات زیبا و جذاب

چهارشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۳، ۰۳:۳۴ ب.ظ


جملات زیبا و جذاب


بهترین هدیه به دوست از یاد نبردن اوست


جملات زیبا و جذاب


برای یک گرگ فرق نمیکند چقدر انسان باشی ، می درد!


جملات زیبا و جذاب


خیلیا هستن که “ طالبتن ”

اما فقط بعضیا “ لایقتن ”

حواست باشه با کی گرم میگیری!


جملات زیبا و جذاب


خوبی را آرزو می کنم

برای آنهایی که یاد نگرفتند بد باشند!


جملات زیبا و جذاب


اگر مردی توقع دارد بانویش یک فرشته در زندگی اش باشد

ابتدا باید یک بهشت برایش بسازد


جملات زیبا و جذاب


اگر میخواهید رابطه ای ابدی را تجربه کنید

از یک قانون ساده پیروی کنید: هیچگاه دروغ نگویید


جملات زیبا و جذاب


“تنهایی” تاوان همه ” نه” هایی است که نگفتم تا دل کسی نشکند

همه محبتهایی که زیادی هدر دادم تا دلی به دست آورم

همه دوستت دارم های آبکی که جدی گرفتم…

همه سادگی که در این دنیای هزار چهره خرج کردم

تنهایی تاوان همه خوش بینی هایی است که به دنیا و آدمهای این روزها داشتم


جملات زیبا و جذاب


سقوط

تاوان پریدن با بعضی هاست


جملات زیبا و جذاب


به بعضیام باید گفت:

به من که دیگه نگووو

من خودم ختم روزگارم!


جملات زیبا و جذاب


گفت

بی من چه می کشی؟

گفتم نفس

جملات زیبا

جملات زیبا و جذاب

  • امیر سرابی

جملات زیبا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی