فروشگاه رسمی بالش طبی دالوپ

خرید اینترنتی بالش طبی دالوپ سفارش بالشت دالوپ

فروشگاه رسمی بالش طبی دالوپ

خرید اینترنتی بالش طبی دالوپ سفارش بالشت دالوپ

اس ام اس

چهارشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۳، ۱۲:۳۱ ب.ظ


اس ام اس


حکایت کنگر خوردن و لنگر انداختن است

حضور خاطراتت در وجود من


اس ام اس


مثل آسمــــان می مانی

دوستتـــ دارم اما نمیتـــوانم داشـــته باشمتــــ


اس ام اس


یه وقتایی لازمه یکی کنارت باشه

کاری نکنه‌ و حرفی نزنه

فقط باشه


اس ام اس


وقتـﮯ مرا بغل مـﮯکنـﮯ

چنان جاذبه‌ﮮ آغوشت به جاذبه‌ﮮ زمین غلبـه مـﮯکنـد

کـه روحـم بـه پـرواز درمــﮯآیـد


اس ام اس


ببــــــــــار بــــــــاران

مـــــــــــــن ســـــــــــــفر کـــــــر ده ای دارم

کــــــــه یــــــــادم رفــــته

آبـــــــــــــ پشتــــــــــ پـــــــــایش بـریــــــــزم


اس ام اس


از حقیقتـــــــــ های تلخ خسته ام

یک دروغ شیرینــــــــــــــ بگو

بگو دوستـــــت دارم


اس ام اس


وقتی بوی تو را می خواهم

به باد هم التماس می کنم

خدا که جای خود دارد


اس ام اس


دلم هوای تو را می کند

می روم سراغ شعرهایم

این روزها خوب یاد گرفته ام

خود را به کوچه علی چپ بزنم


اس ام اس


نمی دانــم

چــرا بیــن ایــن همــه آدم

پــیــله کــرده ام بــه تــو

شــاید فــقط با تــو پــروانــه می شـــوم …


اس ام اس


تفاوتی ندارد خواب باشم یا بیدار

زیباترین تصویر پیش چشمانم همیشه تویی

اس ام اس

اس ام اس

  • امیر سرابی

اس ام اس

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی