فروشگاه رسمی بالش طبی دالوپ

خرید اینترنتی بالش طبی دالوپ سفارش بالشت دالوپ

فروشگاه رسمی بالش طبی دالوپ

خرید اینترنتی بالش طبی دالوپ سفارش بالشت دالوپ

بالش خوب چطور بالشی است؟

سه شنبه, ۴ آذر ۱۳۹۳، ۰۶:۰۷ ب.ظ

مقاله در مورد بالش طبی

بالش خوب چطور بالشی است؟

خوابیدن روی یک بالش نامناسب می تواند سلامتی شما را به خطر اندازد و شما را به بیماری هایی نظیر تشدید سردردها، بی حس شدن شانه و بازو و خرخر کردن دچار کند. برای جلوگیری از درد کمر و گردن، تنها کافی است کافی است یک بالش بلند زیر سرتان قرار دهید.

بالشت طبی زانکو , بالش طبی زانکو

بالش خواببیشتر ما روی بالش هایی می خوابیم که بسیار کثیف و قدیمی هستند. متخصصان خواب توصیه کرده اند که هر 12 یا 18 ماه یک بار، باید یک بالش جدید بخرید. اگر عمر بالش شما بیش از دو سال است، مطمئنا زمان تعویض آن فرارسیده است.نه تنها یک بالش کهنه وسیله ای مناسب برای برطرف کردن نیاز شما به خواب مناسب نیست، بلکه این بالش ارزش ابتدایی خود را نیز از دست داده است و می تواند کوله باری از مواد آلرژن مانند قارچ، کپک و گردوغبارهای بسیار ریز باشد که نیمی از وزن بالش کهنه شما را اشغال کرده اند.خوابیدن روی یک بالش نامناسب می تواند سلامتی شما را به خطر اندازد و شما را به بیماری هایی نظیر تشدید سردردها، بی حس شدن شانه و بازو و خرخر کردن دچار کند. برای جلوگیری از درد کمر و گردن، تنها کافی است کافی است یک بالش بلند زیر سرتان قرار دهید.

بالشت طبی تنفسی زانکو

  • امیر سرابی

لوازم پزشکی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی