فروشگاه رسمی بالش طبی دالوپ

خرید اینترنتی بالش طبی دالوپ سفارش بالشت دالوپ

فروشگاه رسمی بالش طبی دالوپ

خرید اینترنتی بالش طبی دالوپ سفارش بالشت دالوپ

اس ام اس های تنهایی

پنجشنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۵۴ ب.ظ


اس ام اس های تنهایی


در دفتر خاطراتم نوشتم : عشق زیباست

معلم دفتر را دید و گفت : این رویاست

گفتم : معلم تو از عشق چیزی میدانی ؟

گفت : در عالم عشق ، عاشق همیشه تنهاست


اس ام اس های تنهایی


از این نامهربونی ها دارم از غصه می میرم

تو ای رفیق تنهایی یه روز دستاتو می گیرم


اس ام اس های تنهایی


هیچ کس ویرانیم را حس نکرد

وسعت تنهائیم را حس نکرد

در میان خنده های تلخ من

گریه پنهانیم را حس نکرد

در هجوم لحظه های بی کسی

درد بی کس ماندنم را حس نکرد

آن که با آغاز من مانوس بود

لحظه پایانیم را حس نکرد


اس ام اس های تنهایی


روزگاری جاده ای بودم غرق تردد

جاده ای که از رفت و آمد لحظه ای خالی نمی شد

من که بسیار غریبان را به آبادی رساندم

عاقبت خود ماندم و ویرانه و تنهایی خود


اس ام اس های تنهایی


تو ستاره منی در شب های بی ستاره

تنهام نذاری بری که تنها میشم دوباره


اس ام اس های تنهایی


تن های ما تنهاست

دل های ما با هم

دل از تو لبریزست

تنهای تنها هم


اس ام اس های تنهایی


عشق من ! با تو نگاهم زیباست

ابرهای تیره ی غم رسواست

شعر و غزل بهانه اند که بگویم

آری ، بی تو این دل تنهاست


اس ام اس های تنهایی


امشب برای گریه ام یک شانه می خواهم که نیست

در این خرابات جهان یک خانه می خواهم که نیست

در غربت چشمان تو ، تنهاییم آواره شد

در وصف این نامردمان یک واژه می خواهم که نیست


اس ام اس های تنهایی


مثل آتیش تو صحرا

یا که طوفان تو دریا

مثل ظلمت توی شب ها

جون به لب موندم و تنها


اس ام اس های تنهایی


من تنهایم

تو هم تنهایی

بیا با هم تنها باشیم

اس ام اس های تنهایی

اس ام اس های تنهایی

  • امیر سرابی

اس ام اس های تنهایی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی