فروشگاه رسمی بالش طبی دالوپ

خرید اینترنتی بالش طبی دالوپ سفارش بالشت دالوپ

فروشگاه رسمی بالش طبی دالوپ

خرید اینترنتی بالش طبی دالوپ سفارش بالشت دالوپ

اشعار زیبای فروغ فرخزاد

چهارشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۵ ب.ظ


اشعار زیبای فروغ فرخزاد

تا نهان سازم از تو بار دگر

راز این خاطر پریشان را

می کشم بر نگاه ناز آلود

نرم و سنگین حجاب مژگان را


اشعار زیبای فروغ فرخزاد


دل گرفتار خواهش جانسوز

از خدا راه چاره می جویم

پارساوار در برابر تو

سخن از زهد و توبه می گویم


اشعار زیبای فروغ فرخزاد


آه … هرگز گمان مبر که دلم

با زبانم رفیق و همراهست

هر چه گفتم دروغ بود، دروغ

کی ترا گفتم آنچه دلخواهست


اشعار زیبای فروغ فرخزاد


تو برایم ترانه می خوانی

سخنت جذبه ای نهان دارد

گوئیا خوابم و ترانه تو

از جهانی دگر نشان دارد


اشعار زیبای فروغ فرخزاد


شاید اینرا شنیده ای که زنان

در دل «آری» و «نه» به لب دارند

ضعف خود را عیان نمی سازند

رازدار و خموش و مکارند


اشعار زیبای فروغ فرخزاد


آه، من هم زنم، زنی که دلش

در هوای تو می زند پر و بال

دوستت دارم ای خیال لطیف

دوستت دارم ای امید محال

اشعار زیبای فروغ فرخزاد

اشعار زیبای فروغ فرخزاد

  • امیر سرابی

اشعار زیبای فروغ فرخزاد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی