فروشگاه رسمی بالش طبی دالوپ

خرید اینترنتی بالش طبی دالوپ سفارش بالشت دالوپ

فروشگاه رسمی بالش طبی دالوپ

خرید اینترنتی بالش طبی دالوپ سفارش بالشت دالوپ

اس ام اس های شب یلدا  زیبا ، عاشقانه و رسمی با عکس 93

اس ام اس شب یلدا

اس ام اس شب یلدا چله عاشقانه و احساسی

sms shab yalda

عمق چشم هایت ، قصه هزار و یک شب یلدا است

تمام نمی شود هر چه می خوانم …

اس ام اس شب یلدا چله برای مادر و پدر

sms shab yalda

اوج زیبایی شب یلدا بوسه زدن بر دستان پدران خسته

و گونه مادران شکسته ایست

که با لبخند شیرینشان بهاری سرسبز را برایمان آرزو دارند

یلدایتان سراسر بهاری باد

اس ام اس شب یلدا چله برای دوستانه و رفاقتی

sms shab yalda

از میان تمام میوه ها به یاد تو انار برمیدارم

آخه تو مثل اناری

خودت یه دونه

خوبیات هزار دونه

یلدا تبریک

اس ام اس شب یلدا چله پیشواز و پیشاپیش

sms shab yalda

سفیدی برف را برای روحت

سرخی انار را برای قلبت

شیرینی هندوانه را برای عشقت

و بلندی یلدا را برای زندگی قشنگت آرزومندم

پیشاپیش یلدا مبارک

اس ام اس شب یلدا چله نامزدی و عقد کرده

sms shab yalda

گر سهم من از تو تنها یک شب است

یلدا شبی بیا …

بگذار این کوتاهترین داشتن در بلندترین شب باشد

اس ام اس شب یلدا چله برای زن و شوهر

sms shab yalda

اس ام اس شب یلدا

یادمه همین یلدا بود

که ترشی انار با بوسه تو شیرین می شد

اس ام اس شب یلدا چله تیکه دار و سنگین

sms shab yalda

کاش معرفت بعضیا مثل شب یلدا بلند بود …

یلدا مبارک با معرفت

اس ام اس شب یلدا چله مهدوی

sms shab yalda

کاش یلدای بعد

منتقم خون خدا آمده باشد

یلدای حسینتیان گرامی …

اس ام اس شب یلدا چله عشقولانه و رمانتیک بازی

sms shab yalda

دستانت را دور گردنم حلقه کن

این دوست داشتنی ترین شال گردن سال های سرد من است

یلدات مبارک

اس ام اس شب یلدا چله رسمی و اداری

sms shab yalda

دو قدم مانده به رقصیدن برف

یک نفس مانده به سرما و به یخ

چشم در چشم زمستانی دگر

تحفه ای یافت نکردم که کنم هدیه تان

یک سبد عاطفه دارم همه تقدیم شما

شب یلدا مبارک

اس ام اس شب یلدا چله دلبری و عاشقی

sms shab yalda

اس ام اس شب یلدا

کاش میشد برای یک شب هم که شده هندوانه باشم

همان قسمتش که سهم توست!

یلدا مبارک

اس ام اس شب یلدا چله عاشقانه

sms shab yalda

تو دلداری چو من دیوونه داری

تو مجنونی چو من بی خونه داری

شب یلدا مرا دعوت کن ای دوست

اگه تو یخچالت هندونه داری

اس ام اس شب یلدا چله باحال و جالب

sms shab yalda

بدو که روز کوتاهه  پائیز آخر راهه

هندونه رو آوردی؟ جوجه هاتو شمردی ؟

زمستون میشه فردا مبارک باشه یلدا

اس ام اس شب یلدا چله دل نوشته و اشعار

sms shab yalda

همه لحظه های پایانی پاییزت

پر از خش خش آرزوهای قشنگ …

یلدا مبارک

اس ام اس شب یلدا چله فلسفی و عرفانی

sms shab yalda

در آغاز زمستان هرگز زمستانی مباد بهار آرزوهایت

یلدا مبارک

اس ام اس شب یلدا چله خنده دار و سرکاری

sms shab yalda

اس ام اس شب یلدا

تو خوبی!

تو بهترینی!

تو تکی!

تو جذابی!

تو …

اینم از هندونه های شب یلدا بذار یخچال خنک شه

اس ام اس شب یلدا چله تنهایی و غمگین

sms shab yalda

آری امشب شب یلدا است

شب فال ، شب عشق ، شب هندوانه

چیزی به یادم نمی آید

جز اینکه امشب شب تنهایی من است

یلدایت مبارک

اس ام اس شب یلدا چله ناب و زیبا

sms shab yalda

من بلندای شب یلدا را

تا خود صبح شکیبا بودم

شب شوریده ی بی فردا را

با خیال تو به فردا کردم

چه شبی بود !؟

عجب زجری بود !؟

غم آن شب که شب یلدا بود

اس ام اس شب یلدا چله غصه دار

sms shab yalda

شب یلدای من آغاز شد

نه سرخی انار ، نه لبخند پسته و نه شیرینی هندوانه

بی تو یلدا زجر آور ترین شب دنیاست

بی من یلدایت مبارک

اس ام اس شب یلدا چله دلتنگی و غم

sms shab yalda

سهم من از شب یلدا شاید

قصه ای از غصه و انار سرخی که پر از دلتنگی ست

غم هایم بلند همانند شب یلداست

اس ام اس شب یلدا چله بغض و گریه

sms shab yalda

اس ام اس شب یلدا

شب یلداست

دلم در خواب پروانه شدن بود

ولی افسوس دلم در اوج رفتن رو به شمعی سوخت

و من نالان کنار سفره ای از عشق خالی

شبی مایوس و سرگردان دارم امشب

اس ام اس شب یلدا چله جدایی و ناله

sms shab yalda

شب یلدا شد و رفتی و از غم خوانده ام

از این هجرت به آن شب گیسوان افشانده ام

گذشت اما هزاران شب از آن هجران و من

اسیر آن شب یلدای جانسوز مانده ام

اس ام اس شب یلدا چله امیدوار کننده

sms shab yalda

باور به نور و روشنایی است

که شام تیره از دل شب یلدا

جشن مهر و روشنایی به ما هدیه میدهد

یلدایتان مبارک

اس ام اس های شب یلدا 2015 زیبا ، عاشقانه و رسمی با عکس برای سال 93

  • امیر سرابی

اس ام اس شب یلدا

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی